Dag 20 - Hörstel

6 augustus 2015 - Hörstel, Duitsland

Is het een mug? Is het een wesp? Nee, het is een bosmaaier! Welke om 7:30 diverse stukken gras om en nabij de camping begon te maaien. Naja, ik moest toch broodjes gaan halen, dus dan maar uit bed. De laatste vakantiedag! En hij begint weer met een schitterend zonnetje. Met het weerbericht van 32 graden was het een warm vooruitzicht. Na een lekker ontbijtje zijn we snel op de fiets gestapt en hebben we een leuk rondje kunnen maken. Ik zou jullie graag het exacte aantal kilometers wat we gefietst hebben doorgeven, maar omdat ik per ongeluk de kilometerteller heb gereset (de tijd klopte niet en wist niet precies hoe hij werkte :D) kan ik het slechts bij een schatting laten. 216,75 stond op de vorige en vandaag hebben we er 36,32 gedaan. Dat maakt een totaal van 250 kilometer! Toch niet niks voor wat een tourvakantie is. Na de tocht naar het stadje Rheine, eindigden we bij het klooster waar we gisteren ook al geweest zijn. Met ruim 30 graden was het wel tijd voor een ‘Franziskaner Weisbier’. Hmm! Vanavond de laatste Zweedse balletjes en een soepje opgegeten en voor het laatst gekookt in de camper. Morgen maken we de laatste 231 kilometer soldaat en gaan we weekend vieren in ons eigen huisje.